1. Szybko jest lepiej niż powoli.
Działając szybko i skutecznie możemy osiągnąć lepsze rezultaty niż gdy postępuje się wolniej.
Dzięki szybkiemu działaniu i reagowaniu możemy łatwiej dostosować się do nowych sytuacji.
2. Traktuj drugą osobę jak sam chciałbyś być traktowany.
Życzliwość, uczciwość, wsparcie i uprzejmość wobec innych, to klucz do sukcesu. Działamy w taki
sposób, aby nieść korzyści i pozytywne oddziaływanie na życie i samopoczucie innych.
3. Lepiej zrobić to teraz niż później.
Odkładanie rzeczy/spraw na później może prowadzić do ich zapomnienia lub pominięcia.
Wykonywanie ich teraz eliminuje te ryzyko.
4. Problem nie jest problemem.
Podchodzenie do problemu jak do wyzwania do pokonania, a nie jak do przeszkody. Takie
podejście pomaga w znalezieniu kreatywnych i efektywnych rozwiązań.
5. Po pierwsze współpraca, szczerość i wsparcie.
To 3 kluczowe elementy, które są nie tylko kluczowymi wartościami w relacjach międzyludzkich, ale
także fundamentalnymi elementami skutecznego funkcjonowania zespołów. Ich obecność sprzyja
budowaniu pozytywnej atmosfery, wzajemnej życzliwości oraz osiąganiu lepszych wyników
wspólnych działań.